late. late.late .there`s not enough time.

3holidays_10

uh stiu stiu … i`m late din nou. suntem in pragul sarbatorilor, toata lumea e in cautarea cadoului ideal, iar pe mine in ritumul asta ma va prinde mosu fara chestiute noi pt. dudui. si atunci scrisoarea mea va incepe asa: “ dear santa, i can explain...”. si da..am explicatii foarte bune pt aceasta mega intarziere...am vrut sa va tin in suspans :))… not true… am muncit mult pt targ si nu am apucat sa fac poze, iar acum dupa targ nu am la ce sa fac poze…so.. have to work again, dar nu va ingrijorati nici un pic dragute fetite, ca voi reveni cat de curand cu noi chestiute si multe surprize si premii :D so stay tuned .. i`ll be back soon ..

                                                                       kisses and hugs,

lulou

leave a comment :)

 

Blogger templates

Lulou. on Facebook

About

Instagram

Copyright © 2009 Lulou All rights reserved.
Converted To Blogger Template by Anshul Theme By- WooThemes